Subject: Märgukiri jäätmete koristamiseks
From: <[email-masked]>
To: "Transpordiamet" <[email-masked]>
Date: Thu, 24 Apr 2025 15:51:15 +0300

Tere!

Lugupeetud härra Priit Sauk

Kinnistule tunnusega 29601:005:0057 on teadmata isikuite poolt kõrvaldatud 
ebaseaduslikus korras tavajäätmeid (jäätmete asukoha skeem lisatud). 
Jäätmetega risustatud maa-ala suurus on umbes 200 m2. Kinnistu haldaja on 
Transpordiamet.

Tulenevalt JäätS § 28 (1) on jäätmevaldaja kohustatud käitlema tema valduses 
olevaid jäätmeid vastavalt kehtestatud nõuetele või andma need käitlemiseks 
üle selleks õigust omavale isikule.

Sama seaduse § 128 (1) määrab, et jäätmete keskkonda viimisega ja jäätmetest 
põhjustatud saastusega seonduva kahju, sealhulgas jäätmete käitlemisega ja 
jäätmetest põhjustatud saastuse likvideerimisega seotud kulud hüvitab 
jäätmete keskkonda viinud isik. Keila Linnavalitsus koostöös AS G4S ja 
politseiga püüab välja selgitada maa-alale jäätmeid ladustanud isikuid. Kui 
see selgub, edastame info Teile ning Transpordiametil tekib võimalus esitada 
neile pretensioon tekitatud kahju eest.

Tulenevalt JäätS § 128 (4) on haldusmenetluses selgunud, et saastajat ei ole 
võimalik kindlaks teha, samuti ei ole jäätmete ja saastuse likvideerimisega 
võimalik keskkonnakaitselistest kaalutlustest viivitada, teeme Teile 
ettepaneku korraldada jäätmete käitlemise ja saastuse likvideerimime 
hiljemalt 23-05.2025.

Kui Transpordiametil endal ei ole võimalik töid teha, siis Keila linnas 
tegeleb igapäevase koristustöödega Turf OÜ tel 56110966 e-post [email-masked], 
kellelt saate koritustöö tellida.

Lugupidamisega
Peeter Liinsoo
heakorraspetsialist
Keila Linnavalitsus

Kontaktinfo
Keila Linnavalitsus
Keskväljak 11, 76608, Keila
Telefon: (+372) 679 0700
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.